Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Hva drives det med når en ikke er på forum?

Go down 
+8
Tispa
Elin
Gimli
fiona
Hekate
Mar
Ma Donna
Halkatla
12 posters
Gå til side : 1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeFre Sep 07, 2007 4:54 pm

Noen må jo starte opp noen tråder... Cool
Vel, her er hva jeg liker å sysle med, utenom å fordype meg i diverse alternative forum...
Alt av håndarbeid er av interesse. For tiden holder jeg på med en bunad, en ullgenser og en babyjakke. Må veksle litt... Liker å lese, dataspill i perioder (WOW), turer i naturen med hunden og kakepynting. Jeg liker og å rote i jorda i hagen og planter gjerne noen rare planter. Jeg er vel av de få når jeg graver opp hestehoven om våren og setter den i ei krukke...
Prøver å lære meg tarot, men de kortene jeg har funker ikke... Må få meg noen nye. Sånn, det var litt av mine interesser...
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeFre Sep 07, 2007 5:18 pm

Jeg er ufør, så jeg har veldig god tid. Trives i skogen eller ved sjøen med fiskestanga. Ellers bruker jeg mye tid på mine dyr og urter, har ikke så stor tålmodighet med håndarbajde, men liker å lage smykker! Leser mye, thriller, grøsser, krim og historiske romaner!

Ps. Har også tarot-kort, men er nybegynner og har kun prøvet på familien, men det har vært helt utrolig hvor mye som stemmer! Har ikke riktig funnet motet til å spå andre! Men så har jeg heller ikke kikket skikkelig under sofaen ennå! He-he
Til Toppen Go down
Mar
Aktiv
Aktiv
Mar


Antall Innlegg : 20
Age : 37
Location : Finnmark
Registration date : 06.09.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeFre Sep 07, 2007 6:11 pm

Jeg studerer media for øyeblikket, er på første året i en bachelor, og er aktiv innen studentavisen, og er tillitsvalgt. Ellers har jeg to søte rottejenter som krever sitt, og er mye med venner, sitter litt på nettet, ser film og er gjerne ute på pub'en en liten tur. Jeg leser ganske mye og driver med foto.
Til Toppen Go down
http://www.mardream.blogspot.com
Hekate
Aktiv
Aktiv
Hekate


Antall Innlegg : 24
Registration date : 16.08.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeMan Okt 08, 2007 5:12 pm

Så var det meg da! Party
Når jeg ikke er på diverse alternative forum så er jeg på jobb,jobber som ped.leder i barnehage med masse småbarn.Har to små hunder som elsker og dra meg med på skogturer.Jeg liker å lage mat og bake.Stadig nye oppskrifter som må prøves ut på mannen min! I love you Innen det alternative så driver jeg med tarot.Healing er annen ting jeg sysler med.....Er"steingal" og samler på krystaller.Ja,denne listen kan bli laaaaang..... Cool Ellers leser jeg masse og bare nyter livet! cheers
Til Toppen Go down
fiona
Superaktiv
Superaktiv
fiona


Antall Innlegg : 104
Registration date : 05.09.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeMan Okt 08, 2007 8:35 pm

Driver med litt av hvert. Går siste året på BI og tar Bachelor i Markedsføring, et slit,
men gøy også. Driver min egen lille nettbutikk. Har en liten hund som jeg har masse
fine turer med, han er mer et menneske enn en hund (tror han selv da).. har til og med
arvet mor's gamle babyseng. I love you
Venner, familie og barn tar også mye av tiden min.
Innenfor det alternative har jeg egentlig ikke kommet meg ordentlig i gang pga av
skolen, men har store planer neste år. Driver litt med tarot, pendel og Reiki.
Til Toppen Go down
http://www.peom.no
Gjest
Gjest




Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeMan Okt 08, 2007 8:56 pm

Ma Donna skrev:
Jeg er ufør, så jeg har veldig god tid. Trives i skogen eller ved sjøen med fiskestanga. Ellers bruker jeg mye tid på mine dyr og urter, har ikke så stor tålmodighet med håndarbajde, men liker å lage smykker! Leser mye, thriller, grøsser, krim og historiske romaner!

Ps. Har også tarot-kort, men er nybegynner og har kun prøvet på familien, men det har vært helt utrolig hvor mye som stemmer! Har ikke riktig funnet motet til å spå andre! Men så har jeg heller ikke kikket skikkelig under sofaen ennå! He-he

Jeg kan godt brukes som "prøveklut". Wink
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeMan Okt 08, 2007 9:07 pm

Jøss, så modig du er! Jeg skal starte en en tråd en av dagene! Der er flere som ønsker at jeg skal øve! Så kanskje tiden er inne nå til å finne motet!

[i]UPS! stavefeil!
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Interesser   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeLør Des 08, 2007 7:48 pm

Gammel byggeskikk, treskjæring, fiske, gå i fjellet, samt komplett sportsidiot...!
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeLør Des 08, 2007 7:53 pm

Ma Donna skrev:
Jøss, så modig du er! Jeg skal starte en en tråd en av dagene! Der er flere som ønsker at jeg skal øve! Så kanskje tiden er inne nå til å finne motet!

[i]UPS! stavefeil!
Har hatt for mye å gjøre g helsa har sviktet, så jeg får det ikke til ennå!
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeLør Des 08, 2007 8:54 pm

Ma Donna skrev:
Jøss, så modig du er! Jeg skal starte en en tråd en av dagene! Der er flere som ønsker at jeg skal øve! Så kanskje tiden er inne nå til å finne motet!

[i]UPS! stavefeil!

Elin "ofrer" seg også som prøvekanin.... Laughing
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Gjest
Gjest




Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeSøn Des 09, 2007 10:55 am

Mye av tiden går med til barna mine. Har en sønn som blir 18 år i om noen uker, en sønn som nylig ble 6 år og en sønn som blir 5 år på selveste nyttårsaften. Smile
Bor på landet, og elsker skog og mark, fisk ( både fra svabergene og fra båten vår ), liker å male og har planer om å lage mine egne drømmefangere.
Jobber som miljørarbeider i et bokollektiv for psykisk utviklingshemmede.
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeSøn Des 09, 2007 11:59 am

Jeg jobber med fotsoneterapi og massasje,og når jeg har "dødtid" er jeg vikar i et forsikringsselskap.Perfekt ordning! Razz

Har en sønn på 9 år, som gjør mye på egenhånd slik at mor kan sitte på nett
cheers

Ellers er jeg glad i å spille - både brettspill, nintendo, playstation, internet osv osv. Så når jeg og sønnen har såkalt kvalitetstid sammen går det gjerne på spilling av noe slag...

Ellers liker jeg godt å lese, ulempenmed det er selvfølgelig at bokhyllene er fulle nesten før jeg har fått satt dem opp - men har heldigvis en handy sambo som bygger nye til meg... I love you
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Gjest
Gjest




Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeMan Des 10, 2007 9:29 pm

Jeg er ufør og har allverdens tid...

Jeg er en del på alternative forum og blant annet som mod.adm og har nok å ta meg til. Jeg har tatt Reiki og Karuna mastergrad, og eksamen i tarot. Driver med tarot og drømmetydning.
Fortiden holder jeg på med Englekort kurs, og er NIB fotograf på VGB og har skrevet noen reportasjer.

Bor på landet, nær fjell og sjø. Elsker min Canon og tar den ofte med på mine turer så fremst helsa og formen er tilstede.
Har tatt jegerprøven, men har ikke hjerte til å skyte noen ryper!

Er en bokorm og fortiden leser jeg I sjamanens rike og kommet til nest siste bok i serien på 12 bøker..

Er også med i en filosofi gruppe på nett, og skal om ikke lenge skrive min artikkel om drømmetydning... Trenger et spark bak for å komme i gang... Suspect
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeMan Des 10, 2007 9:38 pm

Shanti skrev:

Har tatt jegerprøven, men har ikke hjerte til å skyte noen ryper!


Smile Jeg anbefaler leirduskyting !Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeMan Des 10, 2007 9:48 pm

Det var en ide, mener de drev her på bygda.. Må vel undersøke om det fortsatt er! Man har jo skytebane her, men det har jeg aldri tenkt på! lol!
Til Toppen Go down
Tispa
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 11
Registration date : 17.01.2008

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeFre Jan 18, 2008 12:58 am

Min tid går med til unger, bikkjer, venner, jff, jakt og selfølgelig jobb.

Jeg er avhengig av å lese, og da liker jeg best norsk krim. Ellers pløyer jeg alt som finnes av hunde litteratur.

Bruker endel tid på nett, det er den beste avslapningen jeg kan tenke meg.
Til Toppen Go down
G80
Aktiv
Aktiv
G80


Antall Innlegg : 27
Age : 43
Registration date : 16.11.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeLør Jan 19, 2008 2:13 pm

Jeg jobber som tranformatormontør i 100% stilling.
I tilegg har jeg to gutter, den ene blir nå 8 år, og den andre blir 6 i sommer.
På fritiden holder jeg på med pendel og har nå fått mer fart på healing.
Jeg mottar også budskap som skal bringes videre til andre personer.
Prøvde meg på tarotkort, men føler ikke at tiden er helt inne enda.
Trener nå litt mer for å se fargene i aura. Har bare sett to-tre farger så langt.
Ellers er jeg aktiv i nærmiljøet med tillitsverv. Har kuttet ned litt, fordi tiden ikke strekte til. Jeg elsker også å lese bøker. Nå er det "Himmelske samtaler" som blir slukt.
Leser også krim, bokserier og drama osv. Å så leser jeg isfolket igjen. Mange år siden sist.
Jeg liker veldig godt å gå turer når jeg har mulighet til det, sammen med venninnene mine. Og så liker jeg veldig godt å høre på musikk. Uten musikk.....så blir jeg tullete.
Glemte å nevne at jeg elsker å holde på i hagen. happy
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeTor Feb 07, 2008 8:24 pm

sunny
Åhhhh.... Det var så vårlig her i dag at jeg begynte å tenke på tåtelam!
Men jeg må nok smøre meg med tålmodighet, for der er ca. 1 måned til at jeg kan begynne å ringe rndt! Uff, det blir en laaang måned!
Gleder meg sånn til å få liv i fjøset igjen!
Det er ikke helt det samme med bare høner!
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeTor Feb 07, 2008 8:27 pm

Deilig at våren nærmer seg - her er det ca 4 måneder til Very Happy

Bor du på "ordentlig" gård,og har dyr og sånn....? alien
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeTor Feb 07, 2008 8:35 pm

Hi-ha-he!
Vi har et lite hus på 56 kvm, vi bygget selv et lite fjøs på 21 kvm, vi har 1 mål tomt, men så låner vi et jorde rett ved siden av på 2 mål av naboen!

Akurat nå har vi 2 hunder, 2 katter, 7 høner og en hane!
Vi håper at vi får 4-6 tåtelam til våren!

Så det blir vel et gårdsbruk i ekstra-mini format!
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeTor Feb 07, 2008 8:40 pm

Så stilig!!!!! Det er sikkert mye koseligere å ha en "mini-gård" enn et digert gårdsbruk cheers (Ihvertfall hvis man ikke skal leve av det....)

Synes det høres veldig koselig ut, jeg:-)

Hva er Tåte-lam?
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeTor Feb 07, 2008 8:49 pm

Noen kalder de kopp-lam!
Mange gange er det når sauen får tre lam, så vil de store bønder ikke ha det minste, fordi der er for mye arbeid med det når de f.eks. har 2-300 sauer som får lam. Så de tar gjerne å slår ihjel det minste med en gang de er født!
Men jeg har et par kontakter hvor jeg kan overta de for 100 kr.
De må jo så flaskes opp, så de første 2 mdr. da krever det mye arbeid, men de blir ekstremt tamme!
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeTor Feb 07, 2008 8:52 pm

Ååå sånn ja. Hva gjør du med lammene når de blir store- slakter du dem, eller?
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeTor Feb 07, 2008 8:57 pm

Gjør nok det, ja!
Men da har de i det minste få levet litt av livet og har hatt det kjempegreit!
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitimeTor Feb 07, 2008 9:00 pm

Synes lammene er heldig, jeg Wink Jeg er overbevist om at de har et lykkelig liv hos deg.

Også får jo du får-i-kål og lammesteik. En ren vinn-vinn situasjon slik jeg ser det! happy
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Sponsored content





Hva drives det med når en ikke er på forum? Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hva drives det med når en ikke er på forum?
Til Toppen 
Side 1 av 3Gå til side : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Vakuum, eller kanskje ikke?
» forum skryt ;-)
» Delvis stengt forum?
» Velkommen til Amrita Forum
» Flott sted med eget forum!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Hverdagslige ting :: Hobby-hjørnet-
Gå Til: