Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 forum skryt ;-)

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Lysira
Aktiv
Aktiv
Lysira


Antall Innlegg : 62
Age : 67
Location : Vestlandet
Registration date : 15.12.2007

forum skryt ;-) Empty
PosteTema: forum skryt ;-)   forum skryt ;-) Icon_minitimeFre Des 21, 2007 4:56 pm

Hei,jeg har ikke noe spørsmål, ville bare si at dette er det absolutt det fineste forummet JEG har sett.Så ordentlig, og behagelige farger. Bare så synd det er så stille her. Noen forum kan være litt for stor og for mye aktivitet, slik at om man har vært borte noen dager,så er det så mye å lese at man på en måte "mister tråden". For jeg liker å gjøre litt andre ting,og å ha et liv utenom å være på nett også.. geek

Men jeg håper dette forumet tar seg opp litt,blir litt mere aktivitet her,for litt synd om det dør helt ut. Som jeg så i en annen tråd her, ble nevnt at administratorer burde være mer aktiv,og det er jeg enig i. Men også medlemmene, hvordan kan man bygge opp et forum om man fyker til så mange..?Men jo mere medlemmer, jo mere folk til å bidra..Men ikke lett å få medlemmer når liten aktivitet, derfor man går til flere,og andre forum..uff.. scratch
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




forum skryt ;-) Empty
PosteTema: Re: forum skryt ;-)   forum skryt ;-) Icon_minitimeLør Des 22, 2007 9:35 pm

Tror mange av oss har hatt mye å styrt med i høst. Julestria har jo krevd sitt, men tror nok at det kan ta seg opp igjen etter jul... lol!
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

forum skryt ;-) Empty
PosteTema: Re: forum skryt ;-)   forum skryt ;-) Icon_minitimeSøn Des 23, 2007 3:33 pm

Joda vi medlemmer må også være aktive, klart det. Men jeg er nå slik at jo flere forumer jeg har å velge mellom ,jo mer aktiv blir jeg faktisk. Det høres vel rart ut, men min rasløse natur må ha litt variasjon.Sånn er jeg bare.. bounce
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

forum skryt ;-) Empty
PosteTema: Re: forum skryt ;-)   forum skryt ;-) Icon_minitimeMan Des 24, 2007 2:05 pm

liluth skrev:
Joda vi medlemmer må også være aktive, klart det. Men jeg er nå slik at jo flere forumer jeg har å velge mellom ,jo mer aktiv blir jeg faktisk. Det høres vel rart ut, men min rasløse natur må ha litt variasjon.Sånn er jeg bare.. bounce

Jeg er enig med deg Liluth!

Men jeg tror også at vi vil bli mere aktive etter jul og nyttår er overstått! Høytider tar altid mere av vores tid enn ellers i året!
F.eks. så lager jeg veldig mye pålegg selv og det tar tid, så er der rengjøringen den tar også ekstra tid!
Samtidig er der mange som er syke på denne tid!

Så jeg er SIKKER på at der blir mere aktivitet!
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

forum skryt ;-) Empty
PosteTema: Re: forum skryt ;-)   forum skryt ;-) Icon_minitimeOns Jan 16, 2008 11:28 pm

Nå er vi i midten av januar og jeg håper vi alle begynner å våkne litt til live her inne lol!

Jeg liker forumet så godt, og alle dere som er her at jeg klamrer meg optimistisk fast og håper forumet livner til igjen. Jeg skal ta meg selv kraftig i nakken og riste liv i meg selv i allefall. cool
Til Toppen Go down
fiona
Superaktiv
Superaktiv
fiona


Antall Innlegg : 104
Registration date : 05.09.2007

forum skryt ;-) Empty
PosteTema: Re: forum skryt ;-)   forum skryt ;-) Icon_minitimeTor Jan 17, 2008 12:18 am

*rister sammen med Liluth*
Liker meg også godt her. Smile
Til Toppen Go down
http://www.peom.no
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

forum skryt ;-) Empty
PosteTema: Re: forum skryt ;-)   forum skryt ;-) Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 1:01 am

Det blir mer liv fra nå av! *sjefsavgjørelse* Wink
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

forum skryt ;-) Empty
PosteTema: Re: forum skryt ;-)   forum skryt ;-) Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 1:29 am

Bra at noen tar en avgjørelse.. I love you
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

forum skryt ;-) Empty
PosteTema: Re: forum skryt ;-)   forum skryt ;-) Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 1:36 am

Ny sjefsavgjørelse: Admin tar kvelden. Sees i morgen en gang. Sleep


Sist endret av den Tor Jan 24, 2008 1:45 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

forum skryt ;-) Empty
PosteTema: Re: forum skryt ;-)   forum skryt ;-) Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 1:44 am

God natt til deg og alle andre som skal sjekke innsiden av øyelokkene. Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





forum skryt ;-) Empty
PosteTema: Re: forum skryt ;-)   forum skryt ;-) Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
forum skryt ;-)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Delvis stengt forum?
» Velkommen til Amrita Forum
» Flott sted med eget forum!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Velkommen :: Spørsmål og svar-
Gå Til: