Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Delvis stengt forum?

Go down 
+5
Tispa
Ma Donna
Hege
fiona
liluth
9 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AvInnlegg
Tispa
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 11
Registration date : 17.01.2008

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 18, 2008 1:14 am

YES Liluth!!! Du forstod meg rett Very Happy .

Natta Hege.
Jeg har fri i morgen, og har slettes ingen planer med å varme madrassen.
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 18, 2008 1:19 am

Gimli skrev:
Må si meg helt enig med liluth, i delvis lukket forum. Så lenge en kan plukke opp innlegget via google er jeg veldig forsiktig med å gi for mye av meg selv. Det er de innleggene hvor noen tør å åpne seg, som gir mye respons og da er det helt nødvendig med trygghet. Smile
Enig!
Jeg skal komme med mitt innspill i morra!
Har ikke hatt ro til å tenke i dag!
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 18, 2008 1:21 am

Hege skrev:
liluth skrev:
Jeg tror ikke jeg ville brydd meg noe særlig med å hjelpe en som bare var gjest i forumet..
Service fører til god omtale som kan føre til flere "kunder". Delvis stengt forum? - Page 2 525931

Njaa..skeptisk. Noen ber bare om hjelp for så å stikke av uten å melde seg inn. Har lagt merke til slikt andre steder..
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 18, 2008 1:23 am

Jeg koblet til intuisjonen og tolket Tispa rett.. cheers Mulig det er håp for meg alikevel..he he.
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 18, 2008 1:24 am

Nå stikker jeg..skal inn og hjelpe min nabosøster litt. Natta folkens!
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 18, 2008 1:26 am

Natta! Very Happy
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 18, 2008 3:04 pm

Her er et forslag fra meg!
Åpen for alle:
Velkommen
Info fra administrator
Testing av forum
Spørgsmål og svar
Mat og drikke
Sport
Hobbyhjørnet
Samfundet
Min mening
Åpen linje
Bøker og musikk
Dikt og sitater
Kurs, seminarer, treff, møter ect.
Nett-tips
Ord og uttrykk
Hvem, hva, hvor
Symbolikk
Merkedager

Åpent etter 200 innlegg:
Presentasjon
Numerologi
Diverse
Sjamanisme
Paganisme
Spiritualisme
Okkultisme
Generelt
Chakra
Aura
Meditasjon
yoga
Selvutvikling og selvrealisering
Feng Shui
Silvametoden
Urter, oljer og røkelse
Healing
Hilsner og gratulasjoner


Etter 500 innlegg:
Drømmetydning
Ånder/gjenferd
Astralreiser
Reinkanasjon
Mytologi
Egne opplevelser
Bare for medlem (Evt. med dagbok)



HUSK AT DETTE KUN ER ET FORSLAG!

Håper at der er andre som også kan komme med forslag!
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 18, 2008 4:40 pm

Takk for forslag, Ma Donna! Jeg synes det ser interessant ut dette. Hva mener dere andre?
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 18, 2008 7:03 pm

Jo dette høres bra ut. 200 innlegg vil nok høres mye ut for noen,men da er vi i allefall sikker på at de virkelig er interessert.

Men skal vi vente med å stenge disse emnene til vi som allerede er medlemmer har nådd det magiske tallet ? Det er jo ikke så mange her som har nådd dit ennå? Bare grubler litt nå.. albino
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 18, 2008 7:05 pm

Jahhaja! Så dere vil sette grenser for tilgang, men vente med å stenge til dere ikke blir stengt ute selv? Razz
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 18, 2008 7:26 pm

Jepp.. lol!

Tenkte bare at det ville bli ensomt der inne for de med 200 innlegg.. Men fra spøk til alvor, jeg synes det var et godt forslag MaDonna kom med.
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 18, 2008 11:16 pm

Kanskje der kan gjøres slikt at de som er her nå trenger ikke så mange innlegg, jeg har jo ikke selv 500!
Men det må jo vuderes, kanskje at vi som er inne nå får en hvis tidsfrist, for noen er jo nødt til å være her!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 19, 2008 9:26 am

Ma Donna skrev:
Kanskje der kan gjøres slikt at de som er her nå trenger ikke så mange innlegg, jeg har jo ikke selv 500!
Men det må jo vuderes, kanskje at vi som er inne nå får en hvis tidsfrist, for noen er jo nødt til å være her!

Det er fullt mulig på dette forumoppsettet.
Admin kan administrere de gruppene de vil, og sette de medlemmene de vil hvor de vil. Smile
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 19, 2008 2:15 pm

Dette blir jo mere og mere spenende! lol!
Til Toppen Go down
Lysira
Aktiv
Aktiv
Lysira


Antall Innlegg : 62
Age : 67
Location : Vestlandet
Registration date : 15.12.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 19, 2008 5:59 pm

Jeg er ganske ny her selv, og jeg ER interesert, men hvordan kan dere vente at nye skal komme med mange innlegg när dere ikke er her selv?? I begynnelsen tittet jeg inn öfte,men her har jo värt helt dödt!! Sä det er altsä ikke nok med ä bli medlem her, dere vil ögsä sette grenser for medlemmer..? Og sä tror dere at man kan föle seg velkommen..?!?

Ikke alle er like "bevandret" i alle forum som mange av dere,og ikke alle er like "taletrengte",eller föler de har noe ä bidra med hele tiden.Og ä skrive innlegg bare for ä oppnä et visst anntall,när en ikke alltid har noe pä hjertet..? Det blir helt feil for meg...
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 19, 2008 6:02 pm

Takk for innspill. Lysira! Jeg ventet på dette, for i en slik sak er det lurt å se begge sider. Jeg skjønner godt hva du mener. Smile
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 19, 2008 8:47 pm

Lysira skrev:
Jeg er ganske ny her selv, og jeg ER interesert, men hvordan kan dere vente at nye skal komme med mange innlegg när dere ikke er her selv?? I begynnelsen tittet jeg inn öfte,men her har jo värt helt dödt!! Sä det er altsä ikke nok med ä bli medlem her, dere vil ögsä sette grenser for medlemmer..? Og sä tror dere at man kan föle seg velkommen..?!?

Ikke alle er like "bevandret" i alle forum som mange av dere,og ikke alle er like "taletrengte",eller föler de har noe ä bidra med hele tiden.Og ä skrive innlegg bare for ä oppnä et visst anntall,när en ikke alltid har noe pä hjertet..? Det blir helt feil for meg...

Godt poient!
Jeg er her næsten hver dag og i mange timer hver dag! Men jeg har ikke den store erfaring annet innen for mat, dyr og urter!
Og jeg syns også her er stille, men jeg har ikke tålmodighet til å vente 2-3-4 timer på at der skal komme noen innom, med noe som jeg kan svare på!

flower
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2008 2:41 am

Forstår ditt synspunkt Lysira, det er ikke alle som er like taletrengte, noen vil heller lese det andre skriver uten å skrive så mye selv..i allefall noen ganger. I perioder er jeg også slik at jeg ikke orker å skrive så mye.

Uansett hvordan dette blir ordnet så kommer jeg til å fortsette å være her.. Smile
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2008 2:46 am

Jeg holder på det jeg sa tidligere. Forumet må være såpass tilgjengelig for gjester og nye brukere at de kan danne seg et reelt inntrykk av hva som foregår. I tillegg kan det godt være forbundet med litt fartstid for å slippe inn i mer følsomme grupper. Smile
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2008 4:11 pm

Hege skrev:
Jeg holder på det jeg sa tidligere. Forumet må være såpass tilgjengelig for gjester og nye brukere at de kan danne seg et reelt inntrykk av hva som foregår. I tillegg kan det godt være forbundet med litt fartstid for å slippe inn i mer følsomme grupper. Smile
Jeg er enig!
Nå var det jo også bare et forslag jeg kom med!
Antall innlegg kan jo også være feks. 50 og 100 eller 100 og 300

Jeg bestemmer jo ikke, jeg er jo bare vanli medlem som dere andre, derfor er det godt at dere også kommer med forslag, ideer og kommentarer! cheers
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2008 4:17 pm

Å stenge deler av Amrita for nye brukere er jeg altså ikke fremmed for, men samtidig vil dette være en såpass stor endring at jeg gjerne vil høre hva Illumine mener også før det blir tatt noen avgjørelse. Det er hennes forum. Smile
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2008 4:30 pm

Det er jo en selvfølge!

Det er trods alt en såpass stor endring, at det ikke kan gjøres uten Chef Illumines velsignelse!
Til Toppen Go down
Tispa
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 11
Registration date : 17.01.2008

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2008 5:20 pm

Enig at noe skal være stengt, men ikke begynne med det tullet til Hjørnet, med opptakskrav og grill.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2008 5:54 pm

Tispa skrev:
Enig at noe skal være stengt, men ikke begynne med det tullet til Hjørnet, med opptakskrav og grill.

En smule fornærmet på Hjørnet?
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2008 6:39 pm

Tispa skrev:
Enig at noe skal være stengt, men ikke begynne med det tullet til Hjørnet, med opptakskrav og grill.
Det syns jeg vil være å gå for langt! Derfor mener jeg også at noen rom må være åpen for alle, slik at man kan føle seg frem til om det er et forum man har lyst til å være mere aktiv i!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Delvis stengt forum? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Delvis stengt forum?
Til Toppen 
Side 2 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» forum skryt ;-)
» Velkommen til Amrita Forum
» Flott sted med eget forum!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Velkommen :: Spørsmål og svar-
Gå Til: