Amrita

~Alternativ Livsstil~

IndeksHjelpSøkBli MedlemMedlemslisteGrupperLogg Inn

Share | 

Problemer med profilen

Go down 
AvInnlegg
Gjest
Gjest

PosteTema: Problemer med profilen   Tir Okt 09, 2007 9:38 pm

Jeg prøver å legge inn alderen min, men får bare opp et popup med beskjed om å endre passord. Question
Til Toppen Go down
Illumine
Admin
Admin

Antall Innlegg : 55
Registration date : 14.08.2007

PosteTema: Re: Problemer med profilen   Ons Okt 10, 2007 4:01 am

uff uff. jeg trenger seriøst en som kan "sitte ved siden" av meg i administrasjonen. jeg er ikke god på data... :S beklager...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://amrita.forumotion.com
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Problemer med profilen   Ons Okt 10, 2007 6:55 am

Det er kanskje en fordel det, ja. Laughing
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin

Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

PosteTema: Re: Problemer med profilen   Ons Okt 10, 2007 1:38 pm

Virgo skrev:
Jeg prøver å legge inn alderen min, men får bare opp et popup med beskjed om å endre passord. Question

Jeg hadde ingen problemer med å legge inn min. I feltet for årstall er det ikke noen nedtrekksmeny, slik som på dag/måned. For årstall skrev jeg inn fire siffer. Noen skriver bare de to siste sifrene, men de er ikke sikkert programmet skjønner dette. Hvilken nettleser bruker du? Jeg bruker Opera. Enkelte nettlesere fungerer forskjellig på slike menyer. Forsøk igjen. Får du det ikke til skal jeg forske litt på saken. Admin kan muligens legge den inn for deg også.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Problemer med profilen   Ons Okt 10, 2007 6:13 pm

Hege skrev:
Virgo skrev:

Jeg hadde ingen problemer med å legge inn min. I feltet for årstall er det ikke noen nedtrekksmeny, slik som på dag/måned. For årstall skrev jeg inn fire siffer. Noen skriver bare de to siste sifrene, men de er ikke sikkert programmet skjønner dette. Hvilken nettleser bruker du? Jeg bruker Opera. Enkelte nettlesere fungerer forskjellig på slike menyer. Forsøk igjen. Får du det ikke til skal jeg forske litt på saken. Admin kan muligens legge den inn for deg også.

Ja, jeg skrev også 4 siffer, gjorde alt rett. Men når jeg skulle lagre det, får jeg beskjed om å endre passord.
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin

PosteTema: Re: Problemer med profilen   Ons Okt 10, 2007 6:20 pm

Hmm..kanskje du skulle forsøke å slette midlertidige filer og cookies, for så å ta en omstart på maskinen din? Ofte er det gamle slike "småkaker" som er problemet. Litt rart om du er den eneste som har dette problemet? Det er derfor jeg foreslår å slette de gamle kakene. Jeg har forresten hatt lignende problemer med Firefox tidligere. Bruker du den? Eller Internet Explorer?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Ma Donna
Helgen
Helgen

Antall Innlegg : 1879
Registration date : 06.09.2007

PosteTema: Re: Problemer med profilen   Ons Okt 10, 2007 6:26 pm

Jeg har Explorer og jeg har ikke hatt problemer!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Hege
Admin
Admin

PosteTema: Re: Problemer med profilen   Ons Okt 10, 2007 6:26 pm

Du kan forresten også forsøke å bare ignorere maset om passord (klikke bort boksen) og lagre likevel. Går det så går det. Går det ikke skjer det ikke noe annet enn at du ikke får lagt inn datoen. Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Problemer med profilen   Fre Okt 12, 2007 11:40 pm

Er det mulig for admin å legge inn for meg?

36 år og stor pike. Wink
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin

PosteTema: Re: Problemer med profilen   Lør Okt 13, 2007 1:16 am

Det er vanlig st admins har tilgang til å endre i brukernes profiler, så det bør gå greit. Men det er litt snodig dette problemet. Så lenge det ser ut til at det bare er hos deg kan det mest sannsylig være i nettleseren din problemet ligger. Har du problemer med lignende funksjoner her, eller er det bare dette? *forsøker å finne ut hvorfor*
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Problemer med profilen   

Til Toppen Go down

Problemer med profilen
Til Toppen 
Side 1 av 1