Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Forumet er oppe igjen (!)

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Illumine
Admin
Admin
Illumine


Antall Innlegg : 55
Registration date : 14.08.2007

Forumet er oppe igjen (!) Empty
PosteTema: Forumet er oppe igjen (!)   Forumet er oppe igjen (!) Icon_minitimeMan Okt 08, 2007 12:21 pm

Beklager så mye. Da jeg skrev dette var det bare to medlem utenom meg, og absolutt ingen aktivitet. Jeg sjekket forumet noen dager etterpå for å være sikker, men forumets aktivitet var null. Derfor har jeg ikke sjekket forumet før i dag, og altså ikke merket denne aktiviteten. Jeg åpner derfor forumet igjen i dag, selv om det aldri egetlig har vert stengt. Håper at forumet vil vokse sakte men siert oppover.

Jeg må takke dere alle sammen for både linkespredning, aktivitet og ikke minst at dere meldte dere inn selv om det sto at forumet var stengt.

Drømmen om å ha et oppegående alternativt forum er gått i oppfyllelse. Takk igjen.

Very Happy

mvh Administrator Illumine
Til Toppen Go down
https://amrita.norwegianforum.net
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Forumet er oppe igjen (!) Empty
PosteTema: Re: Forumet er oppe igjen (!)   Forumet er oppe igjen (!) Icon_minitimeMan Okt 15, 2007 2:22 am

Skjønner godt at du holdt på å gi opp når det var så få medlemmer, men jeg tror det er en mening med at det plutselig kom flere inn hit. Jeg fant en link på et annet forum og slik havnet jeg her, ble jo ltt nyskjerrig.
Jeg falt pladask for dette stedet og håpet at det ikke ville bli steng selv om det virket slik en stund.
Det kommer nok til å gå bra, synes det er så fine mennesker her inne og forumet er skikkelig flott. Smile
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

Forumet er oppe igjen (!) Empty
PosteTema: Re: Forumet er oppe igjen (!)   Forumet er oppe igjen (!) Icon_minitimeOns Okt 17, 2007 11:58 am

Jeg fant link hit hos Den Sorte Gryte, og la link videre der jeg ferdes... Syns det er gøy å få være med fra starten av, så jeg er veldig glad for at forumet ikke ble nedlagt. Very Happy
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Forumet er oppe igjen (!) Empty
PosteTema: Re: Forumet er oppe igjen (!)   Forumet er oppe igjen (!) Icon_minitimeOns Okt 17, 2007 1:44 pm

Jeg har også lagt ut linken flere steder!

Jeg syns at her er Såååå....Koseligt!
sunny
Til Toppen Go down
Sponsored content





Forumet er oppe igjen (!) Empty
PosteTema: Re: Forumet er oppe igjen (!)   Forumet er oppe igjen (!) Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Forumet er oppe igjen (!)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tilbake igjen!
» Har forumet stoppet helt opp?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Velkommen :: Info fra Administrator-
Gå Til: