Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Gimli i himmelen

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Gimli i himmelen Empty
PosteTema: Gimli i himmelen   Gimli i himmelen Icon_minitimeTir Jan 06, 2009 4:18 am

Endelig er vintersesongen i full sving og Gimli er i sportshimmelen. Må bare spille Jokke og valentinerne's udødelige sang nå. Lørdag og søndag er bare himmelen for en vintersports -idiot som meg. cheers

Her kommer vinter'n
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Gimli i himmelen Empty
PosteTema: Re: Gimli i himmelen   Gimli i himmelen Icon_minitimeTir Jan 06, 2009 12:29 pm

Er enig i at vinteren er en fin tid. Bor i vestfold jeg da så det er ikke så mye snø her, men noen turer blir det da på ski. Desverre ikke så mye som jeg skulle ønske, men beveglse må jeg ha. Så jeg er vel i sportshimmelen jeg også. cheers
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

Gimli i himmelen Empty
PosteTema: Re: Gimli i himmelen   Gimli i himmelen Icon_minitimeTir Jan 06, 2009 10:56 pm

Tja, her må man til med rulleski omtrent... Enten det eller å kjøre et par timer til Sirdalen. Så jeg har ikke hatt ski på beina på over tjue år! Går heller lange turer i skog og mark.
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Gimli i himmelen Empty
PosteTema: Re: Gimli i himmelen   Gimli i himmelen Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 12:51 pm

Rulleski er jo sporty det og da, men blir ikke helt den samme stemningen. Liker skog og mark jeg også. Synes det er utrolig spenende og se hvordan den forandrer seg for hver årstid.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Gimli i himmelen Empty
PosteTema: Re: Gimli i himmelen   Gimli i himmelen Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Gimli i himmelen
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Hverdagslige ting :: Sport-
Gå Til: