Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Har bestilt noen bøker

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

Har bestilt noen bøker Empty
PosteTema: Har bestilt noen bøker   Har bestilt noen bøker Icon_minitimeMan Nov 17, 2008 12:34 pm

Har bestilt to bøker fra capris.no, "selvsagt" innenfor temaet sjamanisme. INGERMAN, SANDRA:SOUL RETRIEVAL og RUTHERFORD, LEO:SHAMANIC PATH WORKBOOK. Håper dere unnskylder den store skrifta, men jeg har brukt kopier- og lim inn-funksjonen, for jeg husket ikke helt hvordan det skrives. I alle fall er jeg kjempespent på disse bøkene. Den første har jeg hørt masse bra om, den andre har jeg aldri hørt noe som helst om. Men i og med at den har en praktisk vinkling tenkte jeg det kunne være kjekt. Alltid kjekt å lære nye metoder, for her er det sånn at man ikke lærer før man har prøvd selv. Læring gjennom erfaring. Gleder meg Smile

Til jentungen bestilte jeg en bok av Jo Nesbø, Doktor Proktors prompepulver Wink Tittelen sier i grunnen "alt" lol!
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Har bestilt noen bøker Empty
PosteTema: Re: Har bestilt noen bøker   Har bestilt noen bøker Icon_minitimeOns Nov 19, 2008 9:43 pm

Høres spennende ut.. Håper du forteller ltt om bøkene når du har lest de. Sjamanisme har jeg ikke så mye peiling på, men jeg er veldig interessert i å lese og lære om det. Prøver å få tak i boken til Arthur Sørensen, men det ser ut til å være helt umulig å få tak i den. Boken hans var en av de første bøkene jeg leste da min interesse for slikt våknet. Smile
Til Toppen Go down
 
Har bestilt noen bøker
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen som vet om noen som holder kurs i Eidsvoll/ ullensaker?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Annet :: Bøker og Musikk-
Gå Til: