Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Hei !

Go down 
+3
Halkatla
Ma Donna
aphrodite
7 posters
AvInnlegg
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Hei ! Empty
PosteTema: Hei !   Hei ! Icon_minitimeOns Okt 29, 2008 6:39 pm

Jeg er en jente på 37 år. Har bodd i Tyskland halvparten av mitt liv, og har en sønn på 11.Jeg liker alt alternativt og ser på livet som et kjøretøy, et kjøretøy i stadig bevegelse. Det innebærer at mine medmennerskers liv også er kjøretøy i bevegelse. For å unngå kollisjoner kreves det at alle tar ansvar for sitt eget kjøretøy, er våkne og styrer godt. Det gjør langt fra alle. Jeg vet det, for jeg var en av dem som ikke gjorde det. Godt inn i mitt voksne liv insinerte jeg på å sitte i baksetet, og gadd ikke å holde i rattet. Når jeg braste inn i andre, skrek jeg opp og lagde bråk, og la skylden på mine medtrafikanter. Den tanken slo meg aldri at jeg kanskje burde sette meg bak rattet-jeg viste ikke engang at det fantes et ratt, så opptatt var jeg med og brøle til de andre langs veien at de kjørte som noen idioter.
Etter som tiden gikk, ble jeg nokså ille tilredt. Først da begynte jeg å fundere på om det var noe jeg selv kunne gjøre for å unngå flere voldsomme sammenstøt. Magi viste meg hvor rattet var, og oppmuntret meg til å lære å styre selv. Hun viste meg med andre ord hvordan jeg kunne ta styringen over mine følelser.
Siden har jeg tatt kommandoen over kjøretøyet mitt. Ikke andres-kun mitt eget. Det innebærer at jeg også i dag kommer ut for sammenstøt, ettersom det fremdeles finnes folk på livets vei som ikke vet hvordan man kjører. Men jeg gjør så godt jeg kan og klarer meg noenlunde bra. Jeg har også greid og reparere de skadene som kjøretøyet fikk under den tidligere nok så ansvarsløse kjøringen min og mange av trafikantene jeg braste inn i, har jeg siden bedt om unskyldning. Så i dag kan livet bli en hyggelig kjøretur Wink
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitimeOns Okt 29, 2008 10:24 pm

Hjertelig velkommen! cheers

Sikke en flott presentasjon!
Og veldig åpen!

Gleder meg til å lære deg mere å kjenne! sunny
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitimeOns Okt 29, 2008 10:45 pm

Gjett om du er velkommen hit! cool
Håper vi får de mye til deg fremover. Og det var noen kloke ord du kom med. Ga litt å tenke på... Men jeg har heldigvis hatt kontroll over mitt eget ratt selv. Very Happy
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 1:01 pm

Velkommen til deg, og du fikk nok en lærepenge ved at man ikke skal overkjøre andre, men ta ansvar for egne handlinger og ha kontroll på eget liv og ikke minst egne følelser. Det med kjøretøy er veldig avslørende når man drømmer om det!

Håper du vil trives her og jeg gleder meg til å se fortsettelsen! Very Happy
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 5:37 pm

For en fabelaktig presentasjon! Det er akkurat slik jeg også presenterer meg..ja i min fantasi altså. Laughing

Velkommen hit. flower
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 9:25 pm

Tusen takk for en varm og hyggelig velkomst fra Ma Donna, Halkatla, Eva og Liluth Exclamation

Dere er kjempekose alle sammen I love you
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 9:27 pm

Og "vi" er glade for at du kom!
Du har jo kjempefine innlegg!

Koseligt med nye medlemmer som deg! cheers
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitimeFre Okt 31, 2008 1:22 am

Signerer MaDonna jeg! Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og dine flotte innlegg og det er kjekt med nye impulser og litt liv i forumet igjen!

cheers
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitimeFre Okt 31, 2008 6:31 am

Hvis jeg har tolket dette riktig så er det faktisk kjempekose mennesker her som liker og lese masse! Kan jo fortelle mer om meg jeg Arrow
Da jeg flyttet til Tyskland kunne jeg ikke et eneste ord Tysk, og så kom det at jeg ramlet over en tarotkortstokk.(jeg ramlet virkelig ! ) Etterhvert som jeg lærte språket og kunne lese det som sto i boken som følgte med kunne jeg tyde kortene og leggemønster.

Alt som har med magi, alternativ, heksekunst...................... og gjøre kommer til meg.
Min stav rammlet i hode på meg en dag jeg var ute for å gå en tur, det banale var at det ikke fantes et eneste tre i næheten, og jeg vet fram til dags dato ikke hvor den kom fra, bortsett fra at den kom ovenfra da lol!

Min pendel kom rullende over et bord og ble hengende med spissen mot meg. Han som solgte de ble bare stående og stirre, før han sa at den var så tydelig at den tørr han ikke selge noen andre. Dermed var den min. Jeg vste ikke engang hva det var så jeg måtte lese meg fram til det også.I dag kunne jeg ikke vært uten, og jeg reiser aldrig noen steder uten at min pendel er med på reisen.

Mitt sverd kom også til meg. Det kom faktisk flyvende affraid
Vi var på en pub og noen ungdommer sto og spillte dart på en tavle som var der. Det var to tavler ved siden av hveranrde og jeg hadde et sjerf på meg som hang ned når jeg skulle bøye meg for og hente den pilen jeg hadde bommet på. En av de ungdommene hadde et sverd med og kastet det og traff tvers gjennom skjefet og ble hengende der.
Dermed var det mitt.

Gryten kom til meg da jeg gikk i lære til frisør. Jeg begynte og kødde med en kunde jeg likte veldig godt at jeg skulle ta kommeklipp på han. Neste gang han kom hadde han en kjempeflott heksegryte med som jeg kunne beholde som minne.(vi ble kjærester I love you )

Jeg er en person som har interesser i alt som er rundt meg. Det innebærer at jeg kan sitte og se på månen og stille minst 1000000 spørsmål. Hva er den laget av? hvorfor lyser den? hva har den der og gjøre? hvorfor beveger den seg? hvorfor blir den større og mindre? Samme gjelder alt jeg ser. Slik har det seg da at jeg leser hver eneste bok jeg ser som det kunne stå noe spennende i. Skulle jeg en gang ikke ha en bok så er jeg på internett og leser der. study study study study study study

Det eneste jeg enda ikke har funnet ut av hvordan det fungerer er penger, økonomi og hele den sullamiten der. Farge,dag,planet,formel,lys alt er til rette tid på rette sted, men det fungerer ikke confused Evil or Very Mad scratch scratch scratch

Ellers kan jeg si at jeg er nyforelsket. Det er lang avstand mellom oss så det kan hende jeg ikke dukker opp her på et par dager lol! Men har enda masse informasjon som jeg ønsker og dele med dere som har interesse for det.
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitimeFre Okt 31, 2008 3:35 pm

Så spennende å lese! cheers

Ja, jeg tror også at flere av oss andre har opplevd at tingene bare kommer, når vi er klare for det!

Har faktisk et lite eksempel selv! cheers

Ikke så lenge siden at jeg hadde bursdag.
Ca. en måned før var der en på netet som ønsket å selge en "dansk" bok om pendulering.
Jeg ble nysgjerrig og kjøpte den.
Og så i bursdagspresang da fikk jeg sannelig en fine pendel av noen nettvenninder og de viste ikke at jeg hadde kjøpt denne boken! Hi-hi
sunny
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitimeFre Okt 31, 2008 4:14 pm

Interessant lesning... Selv har jeg aldri fått noe ramlende over meg, men diverse saker j\har jeg bare måttet ha. Kan gi et eksempel jeg og.

Vi var på ferie på Kypros og var på et landsens marked. Midt blant alle selgerne, sitter to engelske damer og selger krystaller av alle ting. På bordet deres sto en pyramide i rosenkvarts. Den føltes som min, og jeg kjøpte den. Vel hjemme satte jeg den på møbelet som rommer hjemmekinoanlegg og tuner, og som står under TV'n. Jeg syns den bare var fin, visste lite om krystaller og steiner på det tidspunktet. Så kjøpte jeg et blad, som tilfeldigvis inneholdt en stein- og krystallguide. Og der sto det at rosenkvarts var kjempefin til å skjerme mot stråling fra TV og PC bl.a.... Tilfeldig? Tror heller på underbevisstheten da... rolleye
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitimeLør Nov 01, 2008 11:22 am

Hei og velkommen hit Smile Skal bli koselig å bli kjent med deg Smile
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitimeMan Nov 03, 2008 9:45 pm

Jeg tror nok at alt har sin grunn til at ting er som det er. For ca 20 år siden begynte det hele med noen Tarotkort jeg fallt over. Jeg skulle flytte sammen med mamma til Tyskland, jeg kunne ikke et eneste ord på Tysk så jeg hadde ikke stort og gjøre der egentlig. Nyskjerrig som jeg er dro jeg rundt omkring og inn i hver eneste butikk for å prøve og tyde hva menneskene der pratet om. Jeg dro innom en butikk som jeg egentlig ikke hadde noen interesse av, syntes det luktet dritt av all de oljene og aladinlamper var noe for spebarn,men ikke for meg. Det var under ombygging der, noe som også luktet dritt etter min mening,men jeg var jo som sagt der for og forske mennesker. Da jeg komm inn i butikken ble jeg så fasinert av en arbeider som hylte og brølte til alle de andre og han var så sinna at jeg var sikker på at nå blir det snart mord her. Noe som fikk butikken til å virke litt mere interesant. Jeg sto der og betraktete situasjonen med fasinasjon. Jeg sto tydeligvis på feil sted, en ledning på gulvet dro beina mine i rettning himmel og jeg lannet med ansiktet i en kartong som stod der. Han som skulle drepe de andere kom bort til meg og jeg tenkte nå er jeg dø. Ikke forsto jeg hva han sa og ikke var jeg sikker på om jeg ville det heller. Han som tydeligvis var eier av butikken kom også bort til meg. De hjalp meg på beina igjenn og skravlet i vei med en rekke av bokstaver som ble hengende i luften og ikke ville helt på plass. Med andre ord jeg kjønnte ikke bæra. Jeg hadde neseblod og tarotkortene hadde litt blod fra nesen på seg, jeg var ikke så sikker på hva han ville, så jeg prøvde og forklare på engelsk at jeg ikke kunne språket. De kunne ikke engelsk heller så da kunne jeg like gjerne prate Norsk tenkte jeg. De to skravlet i vei og pekte på kortene og ristet ig nikket med hode på en og samme gang. Har der blidd enige om hvem og hvordan dere skal drepe meg nå sa jeg på Norsk etter en stund. begge nikket med hodet og jeg tenkte hjelp nå må jeg ut. Jeg snudde meg for å gå da han som eide butikken ga meg kortstokken med tarotkort og sa (suwifgrfhwiqufgyuew) Jeg hadde ikke krefter til å tenke så jeg tok de og sa hade bra. Han smilte for første gang, så jeg tror det var ok at jeg tok kortene.
Vel hjemme og i sikkerhet tok jeg kortene ut for og se om de hadde noen nytte for seg.
Etter tre måneder kunne jeg mer om tarot en Tysk. Jeg ble helt fasinert av de flotte bildene og fargene at jeg begynte og dra kort ut fra bunken uten og vite hva jeg gjorde. Etter at jeg lærte litt Tysk(min første bok på tysk var fra Johannes Fiebig, Tarot quelle der weisheit) kunne jeg lese meg fram til betydninger av kortene og hvordan en kan legge de. Jeg er veldig takknemmlig for at jeg i dag kan si jeg lever! Og det er så mye bra i denne verden selv om alt slettes ikke ser ut til og være det. Dette var masse information om en kortstokk som kom til meg, håper dere liker det jeg skriver og hvis ikke så kan dere jo la være og lese da hehe. Fint om dere også har noen bra historier over ting og tang som ikke alle skjønner. Har masse og fortelle jeg men en ting av gangen så ha en fortsatt fin og koselig dag alle sammen
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitimeTir Nov 04, 2008 1:49 pm

Oj da!
Det var et voldsomt førstemøte med tarot! Shocked

Så flott at det snudde seg til noe godt! sunny

Ønsker deg en fin dag også!
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitimeOns Nov 05, 2008 6:45 pm

Tror ikke det var deg som fant tarotkortene, men kortene som fant deg! Moro.. Men tysk er jo ikke det letteste språket og lære heller. Så moro at du svarte på norsk da! Very Happy
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitimeFre Nov 07, 2008 4:41 am

Velkommen hit aphrodite. cheers
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitimeFre Nov 28, 2008 6:29 pm

Takker så mye for varme velkomsthilsener.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hei ! Empty
PosteTema: Re: Hei !   Hei ! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hei !
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Velkommen :: Presentasjon-
Gå Til: