Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 En liten bekymringsmelding.

Go down 
+2
Ma Donna
Eva
6 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeTor Jun 12, 2008 6:49 pm

Uff ja..samvittigheten gnager her også. Vi må nok bare akseptere at det blir noen stille perioder innimellom.
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeTor Jun 12, 2008 6:52 pm

Det er så sant! Laughing

Men vi trenger hverandre for å få nye ideer og innspill! flower
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeTor Jun 12, 2008 7:04 pm

Ja det har du helt rett i..
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2008 6:25 pm

Sommeren er tiden for andre sysler, og derfor må man også ta hensyn til seg selv en gang i blant..
Det er sikkert mye vi kan ta opp igjen, og få ny glød når høsten setter inn slik at det blir lærerikt for alle sammen..

Skal se om jeg får til å klekke ut noen ideer, men først må jeg få døgnrytmen i normal gjenge først.. bounce
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 23, 2008 9:17 am

Du har så rett Eva!

Døgnrytme, hva er det?
Her er den helt ødelagt! Jeg ville så gjerne ha en normal rutine, men det er vanskelig å få til! Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 23, 2008 7:37 pm

Her har det vært lite skriving og mye jobbing i det siste. Fredag fikk vi forresten et nytt leketøy i hus, ei venninne av meg som kom dragende med en x-box og noen spill fordi jeg ikke har villet ta imot noe fra henne for behandlinger. Jungeltelegrafen fungerer fint den, har ikke annonsert mine tjenester ennå. Likevel har det vært stort sett jobbing spising og soving i det siste.
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 23, 2008 8:41 pm

Koselig at jungeltelegrafen går og snart starter du opp på full tid.. Men husk på å ikke slit deg ut!
Kjekk venninne du har slik at du fikk en spennende gave. X-box er bra! Animal
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 23, 2008 10:18 pm

Er dessverre helt dum når det gjelder spill og slike ting, aldri hatt interesse. Men jentungen ville jeg skulle prøve, så da måtte jeg jo Wink Så nå blir det å se etter barnespill alla Josefine eller liknende, bilspill blir man lei av etter en stund.

He he, skal forsøke å ta det med ro innimellom Eva, du tok meg på kornet der. Har vært alt for lite flink til å slappe av, men skal skjerpe meg Smile
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 23, 2008 11:43 pm

Du er ikke alene om å ikke skjønne spill, jeg skjønner ikke bæra jeg heller. Men har en spillgal sønn, og han spiller mye på Xbox.. Josefinespillene sier de er veldig bra, og jenta de blir en kløpper skal du se! Unger lærer så fort atte!

Godt du tenker litt på deg selv innimellom også alle dine gjøremål.. Jeg fikk streng beskjed om å begynne å tenke litt bedre på meg selv.. Derfor lar jeg være å involvere meg i for mye i prosjekter..

Fikk ladet batteriene skikkelig i ferien... Herlig.. Very Happy
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeTir Jun 24, 2008 1:25 am

Godt å høre Eva. Ferie ja... ser fram til turen nordover med lengsel Smile Ser ut til at det blir en snartur innom Tromsø også, er nesten nødt til å besøke søstra mi når jeg først reiser til landsdelen. Hadde kanskje gått an å treffes ett eller annet sted og ta en kopp kaffe? Kunne vært koselig. Men vet ikke når det blir ennå, må bli ferdig med en jobb først. Kommer ikke til å ta på meg mer før turen da, annet enn en og annen healing. Og nå ser jeg at jeg drar denne tråden helt off topic, men vi er jo med og skaper mer aktivitet her så jeg håper det ikke blir tatt ille opp. Blir ikke fornærmet om dette blir flyttet, for å si det sånn Wink
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeTir Jun 24, 2008 11:00 am

Bare gi meg beskjed så skal jeg møte deg til kaffe og skravling.. Vi skaper jo litt aktivitet her selv om tråden drar seg litt ut! Er ikke så streng altså! lol!
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeTir Jun 24, 2008 2:13 pm

Så koseligt med en katteprat! lol!
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeTir Jun 24, 2008 5:32 pm

Katteprat? affraid
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeTir Jun 24, 2008 6:41 pm

UFF!
KAFFE-prat! Hi-hi

Er temmelig trøtt og sliten i dag, været (+andre ting) gjør at jeg ikke har sovet ordentligt på en uke nå!
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 25, 2008 3:52 pm

Skjønte jo hva du mente MaDonna! Været påvirker mye og har merket det godt selv, men i går kveld sovna jeg av i stolen og gemalen lurte på om jeg skulle tilbringe natta i den, så jeg var snar i senga og slokna totalt og sov helt til kl.09 i morges. Var helt utslitt.. Ferie tar jammen meg på,he,he.. Very Happy
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 25, 2008 3:54 pm

Ja, det tar tid å komme inn i den vante rytme igjen! lol!
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 25, 2008 10:31 pm

I dag er jeg i god gammel slag igjen.. lol!
Til Toppen Go down
Sponsored content





En liten bekymringsmelding. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: En liten bekymringsmelding.   En liten bekymringsmelding. - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
En liten bekymringsmelding.
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» En liten oppfording

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Velkommen :: Info fra Administrator-
Gå Til: