Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Slipp kjærligheten inn

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Slipp kjærligheten inn Empty
PosteTema: Slipp kjærligheten inn   Slipp kjærligheten inn Icon_minitimeLør Mar 29, 2008 1:34 am

Som vanlig hadde jeg glemt å avbestille månedens bok fra Ernergica study - denne gangen var det ei bok av Anne Jones - Slipp kjærligheten inn. Syntes i første omgang både tittelen og boka virka kjedelig - meni mangel av påskekrim tok jeg den frem . og gjett om jeg blei overraska - den traff meg midt i hjertet, bokstavelig talt happy

Jeg har fått det for meg at jeg må åpne hjertet-chakraet mitt, Og det er akkrat det denne boka handler om: HVordan man åpner hjertet sitt. Med masse gode tips, og visualiseringer o.l som jeg er så glad i sunny

Ei bok jeg gjerne anefaler til andre
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Slipp kjærligheten inn Empty
PosteTema: Re: Slipp kjærligheten inn   Slipp kjærligheten inn Icon_minitimeLør Mar 29, 2008 3:13 am

Den boka avbestilte jeg.. Har ikke problem med hjertechakra, men det er bra at du åpner opp.. cheers
Husker en gang jeg hadde glemt å avbestille fordi jeg den gangen var langt nede i mørket og da fikk jeg boka Vennskap med Gud av Walsh og den reddet meg bokstavelig talt.. Da åpnet jeg alt det var lukket.. lol!
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

Slipp kjærligheten inn Empty
PosteTema: Re: Slipp kjærligheten inn   Slipp kjærligheten inn Icon_minitimeLør Mar 29, 2008 12:50 pm

Jeg hadde også glemt å avbestille, og fikk denne gangen "Inspirasjonens stemme" av Wayne W. Dyer. Ikke så særlig lovende tittel, men snur jeg boka og leser på baksiden, så står det:" Lever du med motstand? Eller er din entusiasme lik vibrasjonsnivået til det som begeistrer deg? Et ja til sistnevnte er en forutsetning for å leve et liv der positive opplevelser, personlig vekst og suksess står i kø. Du har nemlig oppstått fra et energifelt der alt handler om muligheter, og bare det."

Regner med den føyer seg inn i rekkene av bøker med tema tankens kraft, men er jo en ting som kan være greit å få med seg da. Motstand har det forøvrig vært mer enn nok av, men den får aldri lov til å knekke meg. Den gjør meg bare mer innbitt på å fortsette med det jeg driver med...

Ha en kjempefin lørdag folkens! flower
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Slipp kjærligheten inn Empty
PosteTema: Re: Slipp kjærligheten inn   Slipp kjærligheten inn Icon_minitimeLør Mar 29, 2008 1:10 pm

Hehe, ja bokklubber er fine greier...... study

Eva: Jeg har også lest alle "Gud-bøkene" og der utrolig fine. Koste meg stort med dem, og de har fått meg til å se en del ting. Noen har jeg lest flere ganger (det er jo noen års iden de første kom)

Viljesterk: W.Dyer skriver stort sett om tankens kraft - tror ikke jeg har vært borti noen av bøkene hans som omhandler noe annet. Personlig er jeg ikke så veldig glad i bøkene hans - synes de er litt tungleste av en eller annen grunn. No MEN derimot "live" er han helt fantastisk! Har en del CD'er med lydbøker/foredrag av han og de er utrolig bra. Helt klart en av de beste på området! (kanskje derfor bøkene ikke fenger så mye.... Twisted Evil )

Ha en vakker lørdag alle sammen!
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Slipp kjærligheten inn Empty
PosteTema: Re: Slipp kjærligheten inn   Slipp kjærligheten inn Icon_minitimeLør Mar 29, 2008 10:03 pm

Er vel ikke tilfeldig at bøker man har glemt å avbestiller kommer og vekker oss heller! Ønsker dere en super flott lørdag! lol!
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Slipp kjærligheten inn Empty
PosteTema: Re: Slipp kjærligheten inn   Slipp kjærligheten inn Icon_minitimeLør Mar 29, 2008 10:12 pm

Eva skrev:
Er vel ikke tilfeldig at bøker man har glemt å avbestiller kommer og vekker oss heller! Ønsker dere en super flott lørdag! lol!
Signere!
Jeg tror også at der er en mening med at man glemmer å avbestille!
Jeg har opplevt akkurat det samme!
Det kan virke som om at bøkene vil til oss! scratch
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Slipp kjærligheten inn Empty
PosteTema: Re: Slipp kjærligheten inn   Slipp kjærligheten inn Icon_minitimeLør Mar 29, 2008 10:21 pm

Ja ikke sant - og om man glemmer å lese dem med en gang ligger de og slenger undtomkring og liksom roper på deg happy
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Sponsored content





Slipp kjærligheten inn Empty
PosteTema: Re: Slipp kjærligheten inn   Slipp kjærligheten inn Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Slipp kjærligheten inn
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Annet :: Bøker og Musikk-
Gå Til: