Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 En liten test på våres sjette sans!

Go down 
+8
Gimli
Mar
Viljesterk
Zanja
Heidi
Eva
Elin
Ma Donna
12 posters
Gå til side : Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Next
AvInnlegg
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeOns Des 03, 2008 7:05 pm

Hi-hi!

lol!
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeOns Des 03, 2008 7:06 pm

Vi kunne jo jukset hvis vi ville.. Twisted Evil
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeOns Des 03, 2008 7:09 pm

Vi er snille jenter, vi! rolleye

Jeg klarer ikke å jukse! scratch
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeOns Des 03, 2008 7:11 pm

Det klarer ikke jeg heller..ser ikke helt hensikten med å jukse. Eller forresten..vi kunne jo blitt berømt og havnet på tv som de to supersynske fra Amrita.. cool
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeOns Des 03, 2008 8:54 pm

Haha... Fillern, har jeg nevnt det et sted? Razz Hmm... Tenker ut en annen da... Beskriv ringen jeg har på høyre pekefinger da?
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeOns Des 03, 2008 10:53 pm

Den vet jeg også! Og du går bare med de to! lol!
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeTor Des 04, 2008 7:10 pm

Jeg har da ikke forklart den ringen? Det var den ene på venstre ringfinger, og jeg har totalt 7 ringer på fingrene... Hihi.. Så det var en bom hvertfall.. Sett i gang, få se om du klarer noen av dem? Cool
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeMan Des 29, 2008 8:03 pm

Tror den har en rød stein og ellers ganske enkel og glatt
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeFre Jan 02, 2009 3:06 pm

Nope, ikke stein i noen av dem... Wink
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeMan Jan 05, 2009 5:59 pm

scratch Ikke så lett og beskrive da, er den rund da?
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeMan Jan 05, 2009 9:27 pm

Ja den på høyre pekefinger er rund ja. Eller litt oval... Den er litt spesiell, får du opp noe mer?
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeTir Jan 06, 2009 12:41 pm

scratch Egentlig bare en slags trekant/pyramide. Ellers bare blank her
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeTir Jan 06, 2009 11:02 pm

Hehe, den er ganske blank ja... Laughing Det er en typisk herre-ring i sølv, med ingraverte initialer til mannen min. Hvis en legger til lit godvilje, kan litt av snirklene se ut som en trekant.
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 12:36 pm

Hmm ikke helt riktig der da hehe. Slenger på et nytt spørsmål her jeg da. Jeg har en kaffe kopp som jeg liker bedre en de andre, hvordan ser den ut ?
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 12:46 pm

Kan det være en etterligning av sigøynernes kopper? Med masse symboler på innsiden for å kunne spå framtiden i kaffegrut eller teblader?
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeTor Jan 08, 2009 3:10 am

Spå framtiden i kaffegrut gjør jeg også med denne koppen ja. Men ingen symboler inni nei. Den har bare ett symbol og det er på utsiden. Noen ide?
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeTor Jan 08, 2009 9:16 pm

En måne kanskje... Eller et pentagram.
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 7:27 pm

Nei det er et stort hjerte i rødt og rundt det er den blå og grønn med masse stæsj på. Men har et pentagramm på bordet der koppen stod og månen var ikke så langt unna den heller. Synes du ar fortjent og komme med det neste spørsmål Halkatla, så håper jeg det er flere her som slenger seg med.
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeOns Jan 14, 2009 1:53 pm

Tja, beskriv mitt favorittkrus. Det brukes til både kaffe og te, alt ettersom. Og jeg kan si så mye som at det ikke er kjøpt i Norge. Very Happy
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeTor Jan 15, 2009 2:13 am

Halkatla skrev:
Tja, beskriv mitt favorittkrus. Det brukes til både kaffe og te, alt ettersom. Og jeg kan si så mye som at det ikke er kjøpt i Norge. Very Happy

Det første som datt inn i hodet på meg, var et krus med motiv fra England, kanskje kongelig motiv ? scratch
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeTor Jan 15, 2009 1:50 pm

Det er motiv fra et sted ja, men ikke England. Og hvertfall ikke kongelig... lol!
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeFre Jan 16, 2009 3:03 am

Halkatla skrev:
Det er motiv fra et sted ja, men ikke England. Og hvertfall ikke kongelig... lol!

Nederland og vindmøller da ? lol!
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeLør Jan 17, 2009 11:25 pm

Av en eller annen merkelig grunn kommer jeg ikke bort fra mine pyramider i Egypt. Men velger og tippe på USA og frihets statuen scratch
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeMan Jan 19, 2009 12:41 am

Haha, nei ikke amerikansk i det hele tatt. Men i luftlinje kanskje ikke så veldig langt fra pyramidene... Men ingen pyramider heller på kruset nei. Laughing
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitimeTir Jan 20, 2009 1:56 am

Halkatla skrev:
Haha, nei ikke amerikansk i det hele tatt. Men i luftlinje kanskje ikke så veldig langt fra pyramidene... Men ingen pyramider heller på kruset nei. Laughing

Russisk ? Motiv fra Dr. Chivago ? scratch
Til Toppen Go down
Sponsored content





En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Empty
PosteTema: Re: En liten test på våres sjette sans!   En liten test på våres sjette sans! - Page 19 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
En liten test på våres sjette sans!
Til Toppen 
Side 19 av 20Gå til side : Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Next
 Similar topics
-
» En liten bekymringsmelding.
» En liten oppfording

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Hverdagslige ting :: Åpen Linje-
Gå Til: