Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Hverdagstråden!

Go down 
+5
liluth
Eva
Hege
Zanja
Ma Donna
9 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next
AvInnlegg
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 5:08 pm

Hei Eva - kjempe-, kjempefin side. Gratulerer så MYE happy Ble også rørt av historien om Tove....

Når jeg ser bilde av deg så ser jeg at vi har en avtale om kaffe og kaker på Aunegården (fra et annet forum Cool
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 5:21 pm

Akkurat nå sitter jeg på en av jobbene mine og surfer rundt på Amrita..... Laughing
Det må man vel kunne tillate seg på en fredags ettermiddag..... jeg later jo som om jeg skriver mail innimellom......

Kl 16.30 skal jeg på Kurs i Law of attraction (hvorfor kan de ikke ha norske navn på kursene Neutral ) - når jeg kommer hjem skal jeg skrive raport, MaDonna cyclops

Hva gjør dere på en fredags ettermiddag?
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Zanja
Superaktiv
Superaktiv
Zanja


Antall Innlegg : 118
Age : 49
Registration date : 10.10.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 5:24 pm

Lykke til på kurs Elin!
Jeg har hatt kose hjemme dag med Mari i dag. Det er dårlig vær, og vi har bare vært inne. Spilla litt, sett på ski, rydda litt og spist potetgull( enda det ikke er lørdag Laughing )

Nå må jeg snart ut å handle, om jeg vil eller ikke...
Til Toppen Go down
http://www.jegerjenter.net
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 5:29 pm

Man skal holde seg inne når det dårlig vær ute (og DA har man lov til å spise potetgul.... Razz )
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 5:34 pm

Elin skrev:
Hei Eva - kjempe-, kjempefin side. Gratulerer så MYE happy Ble også rørt av historien om Tove....

Når jeg ser bilde av deg så ser jeg at vi har en avtale om kaffe og kaker på Aunegården (fra et annet forum Cool

Takk skal du ha, og moro at du også ble rørt av historien.. Gråt bøtter den kvelden ja..

Husker vi hadde avtale, og avtaler er for å holdes. Gikk ut av nevnte forum og er ferdig der. Men her kan vi ordne oss en avtale! Sender deg en pm... Kake og kaffe, eller skal jeg ta Aunes spesial, min livrett. Snadder det.. lol!

Lykke til på kurset i kveld Elin, og gleder meg til rapport! Jeg har bare slappet av å det eneste nyttige jeg har gjort er å fyre i ovnen og vaske klær! Suspect
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 5:40 pm

Synes du skulle gå for Aune spesialen.... Party

Skal gi rapport happy
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 5:42 pm

Pm er sendt, og ja går for spesialen... cheers cheers cheers
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 5:55 pm

Elin! Lykke til med kurset! Er også spendt på rapport!

Eva! Du sakl jo se på edderkopper i morra, det blir og spennende!

flower
Til Toppen Go down
Heidi
Superaktiv
Superaktiv
Heidi


Antall Innlegg : 107
Age : 55
Registration date : 18.12.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 7:10 pm

Eva skrev:

Angelica, jeg kjenner deg best som Heidi vet du! Skal få sendt den gaven din, den er blitt avglemt hver gang jeg dro til butikken for å handle..Er så teflon.. affraid


Det blir kjempespennende !! cheers
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 7:47 pm

Nå har jeg vært på butikken å kjøpt meg litt pils!
Skal kose oss i dag! lol!
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 10:11 pm

Har 3 bokser juleøl igjen i kjelleren! lol! I morgen kl. 11 kjører vi til utstillingen. Skal bli spennende. Tar begge kamera med, den ene er en kompakt og med den kan jeg filme. Håper det er lov å ta bilder, men kommer til å spørre først..
Kos dere i kveld... lol!
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 10:12 pm

Heidi skrev:
Eva skrev:

Angelica, jeg kjenner deg best som Heidi vet du! Skal få sendt den gaven din, den er blitt avglemt hver gang jeg dro til butikken for å handle..Er så teflon.. affraid


Det blir kjempespennende !! cheers

Skal pakke den inn i kveld og ta den med i morgen, og levere inn på postkontoret.. cheers
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 10:14 pm

Så gøy Eva!
Venter i spending!
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 10:20 pm

Har jo fobi mot slike kryp.. affraid På hjemmesiden min kan man legge inn filmsnutter, og jeg håper jeg får till.. Er vel like spent som deg MaDonna! What a Face
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 12:21 am

Nå sitter jeg med en pils, og "prøver" å fortrenge det som er vondt!
Er ikke sikker på om det er godt?
Men jeg må nødt til å lukke ut det som er negativt! I love you
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 12:45 am

Eva skrev:
Heidi skrev:
Eva skrev:

Angelica, jeg kjenner deg best som Heidi vet du! Skal få sendt den gaven din, den er blitt avglemt hver gang jeg dro til butikken for å handle..Er så teflon.. affraid


Det blir kjempespennende !! cheers

Skal pakke den inn i kveld og ta den med i morgen, og levere inn på postkontoret.. cheers

Du må forte deg, for på nyhetene i dag snakker de jo ikke om annet enn alle postkontorene de skal legge ned. Laughing
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 12:50 am

Ma Donna skrev:
Nå sitter jeg med en pils, og "prøver" å fortrenge det som er vondt!
Er ikke sikker på om det er godt?
Men jeg må nødt til å lukke ut det som er negativt! I love you

Huff, dette hørtes leit ut Ma Donna. Crying or Very sad Håper ting snur seg for deg.
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 12:51 am

Eva skrev:
Har 3 bokser juleøl igjen i kjelleren! lol! I morgen kl. 11 kjører vi til utstillingen. Skal bli spennende. Tar begge kamera med, den ene er en kompakt og med den kan jeg filme. Håper det er lov å ta bilder, men kommer til å spørre først..

Var med sønnen forrige helg - joda det er lov å ta både bilder og film. Du kan også få "prøve dem om du vil"...... No

Kos dokker lol!
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 1:51 am

Ma Donna skrev:
Nå sitter jeg med en pils, og "prøver" å fortrenge det som er vondt!
Er ikke sikker på om det er godt?
Men jeg må nødt til å lukke ut det som er negativt! I love you

Jeg sender noen kjærlige, hyggelige tanker til deg, og tar deg med i healing-meditasjonen min ikveld....
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 2:01 am

Gimli skrev:
Eva skrev:
Heidi skrev:
Eva skrev:

Angelica, jeg kjenner deg best som Heidi vet du! Skal få sendt den gaven din, den er blitt avglemt hver gang jeg dro til butikken for å handle..Er så teflon.. affraid


Det blir kjempespennende !! cheers

Skal pakke den inn i kveld og ta den med i morgen, og levere inn på postkontoret.. cheers

Du må forte deg, for på nyhetene i dag snakker de jo ikke om annet enn alle postkontorene de skal legge ned. Laughing

Den kan ikke legges ned fordi øya består av mange bygder.. Men jeg skal spørre dem.. Det er post i butikk vi har.. Shocked
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 2:03 am

Elin skrev:
Eva skrev:
Har 3 bokser juleøl igjen i kjelleren! lol! I morgen kl. 11 kjører vi til utstillingen. Skal bli spennende. Tar begge kamera med, den ene er en kompakt og med den kan jeg filme. Håper det er lov å ta bilder, men kommer til å spørre først..

Var med sønnen forrige helg - joda det er lov å ta både bilder og film. Du kan også få "prøve dem om du vil"...... No

Kos dokker lol!

Kjempeglad for at man får ta bilder og filme.. Hoppa nesten i taket av glede! Men holde en, har fobi men i det siste har jeg gjort mange sprø ting så kan godt hende at jeg våger.. Overvinne en redsel.. Very Happy
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 1:36 pm

Hehe - gleder meg til å høre hvordan det gikk Laughing
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 3:09 pm

sunny Er litt mere glad i dag!
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 4:04 pm

Det var hyggelig å høre MaDonna flower
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 6:44 pm

Nå er jeg hjemme.. Jeg fikk tatt noen bilder, men lysforholdene gjorde det vanskelig for å ta gode bilder, synes de ble uklare. Glassene var duggete, og mye folk. Nesten trengsel.. Fullt kjør av unger og støy.. Kjente ingenting til fobi, jeg må være kurert.. Shocked
Fikk filmet en edderkopp som rørte på seg.. Skal taå overføre den til pc, og legge den inn på hjemmesiden.

Men ska ta meg en dag på utstillingen en hverdag og da er det vel rolig.. Men det jeg ikke tenkte på var en liten notisbok hvor jeg kunne ha skrevet ned hva artene het..Får se hvordan været blir i uka som kommer..

Etterpå var vi på Dolly Dimple på Jekta å spiste pizza, deilig å slippe middagslaging i dag. Nå er jeg helt skutt, tror jeg må legge meg å hente energipåfyll.. Very Happy Men en flott dag var det..
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hverdagstråden! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hverdagstråden!   Hverdagstråden! - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hverdagstråden!
Til Toppen 
Side 2 av 11Gå til side : Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Hverdagslige ting :: Åpen Linje-
Gå Til: