Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Til orientering

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeTir Jan 22, 2008 9:36 pm

Jeg har i kveld bedt Illumine om å skru av mine rettigheter som administrator her på Amrita. Desverre har jeg ikke anledning til å hjelpe til lenger. Dere ser meg sikkert av og til som vanlig bruker i stedet. Uansett, ha det fint, dere flotte brukere. Og hold liv i forumet! Very Happy
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeTir Jan 22, 2008 9:48 pm

Dette var en trist melding!
Men jeg vet at du har mye å gjøre, så det er forståelig!

Håper inderlig at vi ser deg litt av og til! Crying or Very sad
Til Toppen Go down
fiona
Superaktiv
Superaktiv
fiona


Antall Innlegg : 104
Registration date : 05.09.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeTir Jan 22, 2008 10:17 pm

Da er jeg redd det blir veldig stille her inne,
men forstår din avgjørelse. Lykke til videre!
Til Toppen Go down
http://www.peom.no
Bella
Aktiv
Aktiv
Bella


Antall Innlegg : 71
Age : 39
Location : Nær Oslo
Registration date : 08.01.2008

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 3:45 am

Håper du fortsatt kmmer innom her når du får tid. Smile
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 3:47 am

Det skulle ikke forundre meg. Wink
Til Toppen Go down
Bella
Aktiv
Aktiv
Bella


Antall Innlegg : 71
Age : 39
Location : Nær Oslo
Registration date : 08.01.2008

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 3:52 am

Hege skrev:
Det skulle ikke forundre meg. Wink

Det er bra! flower
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 1:21 pm

Skjønner at det kan bli litt mye for deg, men du må jo komme innom av og til..håper det iallefall.
Vi andre får prøve så godt vi kan å holde liv i forumet. Ha det bra Hege. sunny
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 1:26 pm

Takk skal du ha Liluth. Jeg vil fungere som admin til tilgangen blir skrudd av. Det vil skje når sjefen har lest meldingen min. Very Happy
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 2:07 pm

Det blir jo litt rart å være uten admin her inne, håper Illumine vil være her litt oftere da. Jeg for min del skal vel klare meg bra, men nye medlemmer trenger kanskje litt hjelp og svar på spørsmål.
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 2:38 pm

Jeg har heller ikke lyst til å bare forlate skuta. Vi får se hva sjefen min og jeg kan komme fram til. Dere har altså en admin nå, og jeg håper dere får det i fremtiden også. Dette forumet fortjener det. Very Happy
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 2:58 pm

Ja det ville være trist om forumet dør ut, synes det er en god tone her.. Smile
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 3:10 pm

liluth skrev:
Ja det ville være trist om forumet dør ut, synes det er en god tone her.. Smile
Det ville være veldig synd! Det er jo et flott forum med fine medlemmer!
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 3:13 pm

Tonen er slik den bør være, ja. Det er derfor jeg har blitt glad i dette forumet. Det blir nok en løsning på dette med admin, så bli hengende! Smile

Jeg skal se om jeg klarer å finne en løsning selv også. En løsning som kan gjøre at jeg fortsetter. Om dere ønsker det. Men det må jeg ta med sjefen min. Wink
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 3:19 pm

Jeg vil ihertfall bli glad hvis du kunne fortsette! Spesielt når Illumine er så mye borte!
Og tenk hvis der ikke ville bli noen styring, så kan det fort gå galt!

OG så er du en dyktig admin. ! KLEM
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 5:17 pm

Jeg har tatt et par grep inne på Jegerjenter. Blant annet lukket for at gjester kan poste innlegg. Alle har lesetilgang der, bortsett fra i "Møteplassen". Der må man være innlogget for å lese også. I tillegg har jeg jo fire flinke moderatorer der. Dermed har jeg trukket tilbake min" oppsigelse" her. Den lå i utboksen, så sjefen har ikke lest den. Jeg vil forsøke å bruke litt mer tid her inne. Nå skal jeg sette meg ned og se på Ma Donnas forslag til inndeling av forumet. Og så har jo Illumine planer om en ny hjemmeside som skal bli Amritas ansikt utad. Jeg tror dette blir bra.

Dersom vi nå lukker deler av forumet må dette bli permanent. Grupper der vi føler oss frie til å være mer personlige må aldri åpnes igjen. Da må de heller slettes og startes på nytt.

Ang. forumregler så vil jeg bruke de jeg har i mine egne forum. Bare å lime dem inn her. De kommer i tillegg til de Illumine har lagt ut fra før. I tillegg er det mulig at en moderator eller to kan være greit å ha. Skal tenke litt rundt det. Smile
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 5:27 pm

Åhhhh...... SÅ GLAD JEG BLE NÅ!
cheers happy Party
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 5:29 pm

lol! Til orientering 525931
Til Toppen Go down
fiona
Superaktiv
Superaktiv
fiona


Antall Innlegg : 104
Registration date : 05.09.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 9:05 pm

Hege skrev:
Jeg har tatt et par grep inne på Jegerjenter. Blant annet lukket for at gjester kan poste innlegg. Alle har lesetilgang der, bortsett fra i "Møteplassen". Der må man være innlogget for å lese også. I tillegg har jeg jo fire flinke moderatorer der. Dermed har jeg trukket tilbake min" oppsigelse" her. Den lå i utboksen, så sjefen har ikke lest den. Jeg vil forsøke å bruke litt mer tid her inne. Nå skal jeg sette meg ned og se på Ma Donnas forslag til inndeling av forumet. Og så har jo Illumine planer om en ny hjemmeside som skal bli Amritas ansikt utad. Jeg tror dette blir bra.

Dersom vi nå lukker deler av forumet må dette bli permanent. Grupper der vi føler oss frie til å være mer personlige må aldri åpnes igjen. Da må de heller slettes og startes på nytt.

Ang. forumregler så vil jeg bruke de jeg har i mine egne forum. Bare å lime dem inn her. De kommer i tillegg til de Illumine har lagt ut fra før. I tillegg er det mulig at en moderator eller to kan være greit å ha. Skal tenke litt rundt det. Smile

Så flott, da tror jeg dette forumet har en fremtid! Kjempebra! Party
Til Toppen Go down
http://www.peom.no
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 9:12 pm

lol! Veldig kjekt å høre at du ikke forsvinner fra oss. Det trengs en admin som har peiling på saker og ting, og det har du. happy
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 9:26 pm

Heh..takk skal du ha! Jeg er i gang. Regler lagt inn som et tillegg til Illumines. Jeg er litt usikker på hvordan vi skal ordne dette men lukkete rom og tilgang for de som bruker forumet i dag. De fleste ville falle utenfor om vi skal gå bare etter tallet på innlegg. Derfor vil jeg se litt på hvem som faktisk er her og bruker forumet. Høy aktivitet er et pluss uansett fordi jeg da ser hvem som ønsker å være med. De som ønsker tilgang til de lukkete rommene nå fra starten bør sende meg en PM. Senere tror jeg vi går etter antall innlegg. Jeg må vurdere litt. Vil at alle som ønsker det skal slippe inn, men på grunn at høyere "sikkerhetskrav" der inne bør vi kanskje gi individuell tilgang også. Slik at man ikke bare popper opp i en lukket rom uten videre når antallet innlegg er på plass. Noen som skjønner hva jeg mener? Ikke jeg i alle fall. Trenger litt hjelp her for å kunne gjøre det best mulig for alle. Wink


*sitter for lenge foran PC'n*
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 9:47 pm

Jeg forstår hva du mener!
Og jeg syns det høres bra ut, at vi må søke!
Og ikke gå på antall innlegg!
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 9:58 pm

Enig. Jeg tror vi låner en tanke fra et annet forum jeg var innom nylig.

Nå i disse dagene når vi lukker forumet kan alle søke uansett, fordi vi ikke har så mange innlegg som skal til.

Brukere som dukker opp etter at rommene er lukket og ordningen i gang kan søke etter at de har oppnådd riktig antall innlegg.

Da vil jeg foreslå det samme som Ma Donna: 200 og 500 innlegg. Tilgang til lukkete dagbøker må det søkes spesielt om. De blir våre innerste og mest personlige rom. Enig?

Kom gjerne med andre forslag.
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 3:27 pm

Flott jobbet! cheers
Til Toppen Go down
Sponsored content





Til orientering Empty
PosteTema: Re: Til orientering   Til orientering Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Til orientering
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Velkommen :: Info fra Administrator-
Gå Til: