Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Sunne kylling oppskrifter?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Bella
Aktiv
Aktiv
Bella


Antall Innlegg : 71
Age : 39
Location : Nær Oslo
Registration date : 08.01.2008

Sunne kylling oppskrifter? Empty
PosteTema: Sunne kylling oppskrifter?   Sunne kylling oppskrifter? Icon_minitimeOns Jan 09, 2008 11:39 am

Noen som har noen sunne og gode oppskrifter på retter som er fine å servere til middag?
Er glad i å prøve ut nye oppskrifter..
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Sunne kylling oppskrifter? Empty
PosteTema: Re: Sunne kylling oppskrifter?   Sunne kylling oppskrifter? Icon_minitimeOns Jan 09, 2008 3:29 pm

Kylling i wok med masse grøntsager er altid godt OG SUNT!

Bruk de grøntsager som du liker og som krydder kan du bruke feks. hvitløk, karri, paprika eller hvis du har andre fovoritt-krydder! Bland gjerne litt forskjellige krydder

Du kan skjære det hele opp i god tid, så tar det ikke lengere tid som å koke risen!
Til Toppen Go down
Bella
Aktiv
Aktiv
Bella


Antall Innlegg : 71
Age : 39
Location : Nær Oslo
Registration date : 08.01.2008

Sunne kylling oppskrifter? Empty
PosteTema: Re: Sunne kylling oppskrifter?   Sunne kylling oppskrifter? Icon_minitimeOns Jan 09, 2008 8:40 pm

Det kan jeg jo prøve.Hørtes godt ut. Ikke så ofte jeg har wok,men det er jo litt dumt av meg. Fordi jeg vet jo at det er ganske sundt i grunn også smaker det jo nam.. Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content





Sunne kylling oppskrifter? Empty
PosteTema: Re: Sunne kylling oppskrifter?   Sunne kylling oppskrifter? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Sunne kylling oppskrifter?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Hverdagslige ting :: Mat og drikke-
Gå Til: