Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Fotball og Smiley's

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Fotball og Smiley's Empty
PosteTema: Fotball og Smiley's   Fotball og Smiley's Icon_minitimeMan Des 10, 2007 11:25 pm

Noen som skal se Rosenborg i Champions leauge i morgen ??? Da det er litt dårlig med smiley's her får jeg nøye meg med denne Basketball for å illustrere.

Admin !!! Ikke for å mase men..... det er snart jul santa og ønsket er nye smiley's......!cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fotball og Smiley's Empty
PosteTema: Re: Fotball og Smiley's   Fotball og Smiley's Icon_minitimeTir Des 11, 2007 6:50 pm

Følger ikke med i fotball dessverre.. Suspect
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Fotball og Smiley's Empty
PosteTema: Re: Fotball og Smiley's   Fotball og Smiley's Icon_minitimeTir Des 11, 2007 11:07 pm

Shanti skrev:
Følger ikke med i fotball dessverre.. Suspect

Like greit, nå ligger Rosenborg under med 0-2 allerede etter 20 minutter. Sleep

Tror heller jeg ser på bonderomantikk på TV 2 i kveld.
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Fotball og Smiley's Empty
PosteTema: Redusering !   Fotball og Smiley's Icon_minitimeTir Des 11, 2007 11:08 pm

Nå reduserte Rosenborg, Very Happy får nok se på kampen en stund til.
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Fotball og Smiley's Empty
PosteTema: Huff !   Fotball og Smiley's Icon_minitimeTir Des 11, 2007 11:24 pm

Nei, nå scoret Shalke igjen 3-1, det blir nok Bonderomantikken ja !
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Fotball og Smiley's Empty
PosteTema: Godt valg   Fotball og Smiley's Icon_minitimeOns Des 12, 2007 12:46 am

Ja, det var greit at jeg valgte bonderomantikken, ja. Der ble det suksess i 3 av fire tilfeller. Værre med Rosenborg, som tapte 1-3 og må nøye seg med UEFA cup utpå vinteren.

Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fotball og Smiley's Empty
PosteTema: Re: Fotball og Smiley's   Fotball og Smiley's Icon_minitimeOns Des 12, 2007 2:50 am

Så det gikk skeis med fotballen men det gikk visst skeis med håndballjentene som tapte for Frankrike... Very Happy

Jeg valgte Bonderomantikk! Men Oddleif var det det han het... De var altfor ulike han og Ida Marie..

Men Anders og Svein blomstret det nå i allefall.. lol!
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Fotball og Smiley's Empty
PosteTema: Re: Fotball og Smiley's   Fotball og Smiley's Icon_minitimeTor Des 13, 2007 12:20 am

Shanti skrev:

Jeg valgte Bonderomantikk! Men Oddleif var det det han het... De var altfor ulike han og Ida Marie..

Men Anders og Svein blomstret det nå i allefall.. lol!

Ja i går var det mer morro med bonderomantikk enn sport, men for håndballjentene spillte det jo ingen rolle da, de hadde allerede vunnet gruppa, så skulle de først tape var det riktig kamp å tape. Smile

Ja bonderomantikk, jeg husker jo ikke navn da, men for han tredjemann, så det også ut til å blomstre, sånn brukbart (aberet var visst avstanden) Men for "Oddleif", er heller ikke sikker på navnet (han høye, lyshåra !) gikk det dårlig ja. Han ble nok et offer for at motsettninger ofte tiltrekker hverandre i starten, men...! Men han har jo fått eksponert seg, så det ordner seg sikkert for han når kamraene er slått av. Smile

Han Anders er vel så godt som gift og Svein var nok også i syvende himmel, men jeg syntes virkelig synd på henne han stemt hjem nest sist.
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Fotball og Smiley's Empty
PosteTema: Re: Fotball og Smiley's   Fotball og Smiley's Icon_minitimeTor Des 13, 2007 1:56 am

Jeg visste at de ikke ville passe sammen..det var noe beregnende i hennes vesen, hun var kun opptatt av å vinne prinsen..som hun helt sikkert synes var en frosk innerst inne. * fy slemme liluth* Twisted Evil
Til Toppen Go down
Sponsored content





Fotball og Smiley's Empty
PosteTema: Re: Fotball og Smiley's   Fotball og Smiley's Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Fotball og Smiley's
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Hverdagslige ting :: Sport-
Gå Til: